Er du vores nye praktikant?


Som praktikant hos RetteGuiden ApS får du mulighed for at blive involveret i mange forskellige IT-opgaver, som eksempelvis kan bestå af både forandrings- og udviklingsprocesser på hjemmesiden. Du vil få mulighed for at afprøve dine akademiske kompetencer i et lille men engageret team, hvor du kommer helt tæt på praksis.  


Vi tilbyder:

  • En fleksibel arbejdsplads
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Mulighed for at blive en del af CSE
  • Massere af ansvar


Dine kvalifikationer:

  • Erfaring med WordPress
  • Moden og ansvarsfuld
  • Mødestabil
  • Massere af gåpåmod og godt humør

 

Praktikperioden:
Praktikperioden vil i udgangspunktet være fra september 2019 til januar 2020. Vi er åbne for at tilpasse perioden efter dit studies praktikforhold. Stillingen er ulønnet. Du har mulighed for at søge merit for praktikopholdet og optjene ECTS-point, men det er op til dig at sikre dig med din uddannelsesinstitution, i hvilket omfang at praktikperioden hos os vil være meritgivende. Er du CBS studerende vil du kunne få merit for to af dine valgfag (15 ECTS-points). RetteGuiden har i perioden kontor på CBS, CSE, på Frederiksberg. 

 

Kontakt og ansøg:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Trine Larsen på tlf.: 20 33 89 58 eller mail: retteguiden@gmail.com. Du søger jobbet ved at skrive en ansøgning inkl. motivation for at søge stillingen. Send ansøgningen inkl. cv, referencer og andre relevante bilag til retteguiden@gmail.com senest tirsdag den 23. april (vi gennemser ansøgninger løbende).

 

Om RetteGuiden ApS:

RetteGuiden ApS er en nystartet virksomhed, der er stiftet af Freja Knage Damsgaard og Trine Larsen, som begge er universitetsstuderende. Formålet er at hjælpe skoleelever med lektier og afleveringer. Vores vision er at skabe et sted, hvor alle elever uanset fagligt ståsted og baggrund kan modtage kompetent feedback i skriveprocessen og få svar på basale spørgsmål omkring opgaveskrivning. Med hjælp til lektier og afleveringer menes ikke et færdigt produkt, men derimod feedback på den pågældende opgave, hvorefter eleven selv skal løse og udforme den færdige opgave på bedste vis.